nora yusof formula rezeki,formula rezeki Nora Yusof,tip formula rezeki,tips Nora Yusof
 

Orang beriman itu redha apabila diuji.
.
Bersyukur dengan ujian yang diterima dan menanggungnya dengan seikhlas hati.
.
Macam Nabi Ayub AS. Sakit derita pun boleh dia kutip balik ulat tu letak tempat kudis tubuhnya. 😅😅😅
.
Kisah Nabi Ayub AS yang diujikan dengan penyakit kulit yang teruk dan dasyat iaitu dari hujung kepala sehinggalah kehujung kaki adalah sbg contoh terbaik untuk ikutan kita. Baginda dinamai sebagai Nabi yang paling sabar menghadapi penyakit sehingga pada akhirnya yg tinggal pada badannya hanya lidah dan hatinya yg digunkannya untuk berzikir pada Allah. (Petikan perenggan ni dari blog mana lupa dah. Nanti cari balik) boleh rujuk sejarah nabi Ayub na.
.
Kita boleh buat macam tu?
.
Kita hanya meminta segera disembuhkan daripada apa jenis kesakitan kerana tak tahan sakit tapi tidak pernah berasa bersyukur dengan ujian demi ujian. Menangis lemah berbanding nak senyum kekuatan.
.
Kita hanya meminta untuk keluar cepat dari kesempitan, kesakitan, penderitaan. Jarang atau langsung tidak kita nak bertabah dengan sepenuh jiwa menanggungnya.
.
.
Renungkan.
.
Selamat Malam.
.
Nora Yusof.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TERBARU!

SUDAH LEBIH 2000 UNIT BUKU FTR TELAH TERJUAL.
.
.
Setiap ada saja pelanggan dapatkan buku FTR ni. Alhamdullilah dapat lagi membantu orang ke arah jalan yg diredhai.
.
Kenapa Buku FTR?
.
" Sebab harganya dan sebab saya baca testimoni semua best-best lagila buat rasa tak sabar-sabar nak beli. Perasaan nak memiliki buku ni jadi tinggi sebab 2 faktor ni. Saya memang sejenis ulat buku. Saya jenis baca review/ testimoni dulu baru beli. Jarang berkira bab duit kalau beli buku asalkan buku tu best & banyak ilmu saya dapat.

" Saya akui buku FTR ni memang sangat-sangat berbaloi-baloi untuk saya. Ilmu yang dapat tak setanding dengan harga dia. Dan buku ni exclusive sebab lain dari lain. Alhamdulillah..Allah gerakkan hati saya beli buku ni. Saya dah mula praktik ilmu dalam FTR ni. Semoga saya istiqamah dalam merubah diri ke arah lebih baik."

-Cikpuan Nor Fahimah Mahayuddin
.
" Sebelum saya dapatkan buku FTR. Tembok ego ni punya lah tinggi. Tak kenal FTR tak tau tak faham. Tau headline formula tarik rezeki. Tapi dah follow fb founder FTR almost 2 yeras masih takda gerak hati nak beli lagi. smpai satu masa, Allah uji, im lost.

Macam mana nak go through ni. Payah eh.. stress. Dlm sesak2 tu hati ni kuat yess ini lah masanya saya belajar apa yang ada dalam FTR. Dah dah pm Pn Nora. Submit payment. Sminggu macam tu saya dapat buku FTR ditangan. In Sya Allah. Saya nak bangkit!. Walaupun tak jutawan lagi tak smpai setahun ftr platinum ada dgn saya.
.
Pn.Nora buat hal publish Diamond version.. ya Allah.. seminggu launch buku tu dah ada ditangan saya. ALHAMDULILLAH. dipermudahkan.. patutlah testimoni2 FTR luar biasa. Bila baca faham dan amal. Tak rugi sebab niat kita nak lebih dekat dgn Allah."

- Cikpuan Siti Nazhirah
.
FTR "Menulis ke syurga"

nora yusof formula rezeki,formula rezeki Nora Yusof,tip formula rezeki,tips Nora Yusof

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tips rezeki melimpah banyak di pagi hari.
.
.
.
.
.
Bersihkan hati dan maafkan semua orang.
.
.
Sebut satu persatu dengan jelas siapa yang kita nak maafkan tu kepada Allah dengan seikhlas-ikhlasnya.
.
.
Satu lagi. Tips nak cantik menurut imam Syafie.
.
Sebelum tu nak tanya kenapa wanita sekarang berlumba-lumba nak cantik?
.
1) Yang paling utama? - untuk suami. Takut suami cari lain. Takut suami itu. Takut suami ini. Kesian kat isteri berhabis duit unt berikan yang terbaik kepada kamu para suami. Kalaulah kamu mengerti. Tapi kadang nasib malang menimpa wanita-wanita ni. dah cantik pun tetap suami cari lain. Dah cantik jadi makin bertambah buruk pulak akibat salah produk dan sebagainya.
.
2) kerana mahukan pujian manusia.
.
3) untuk kepuasan diri sendiri. Tak selesa melihat diri makin tua. Sanggup berhabis melebihi keperluan.
.
.
Jadi mari kita amalkan tips percuma imam. Tak perlu kuar duit satu sen pun.
.
Sangat menjimatkan.
.
1) jangan bercakap bohong.- ini akan menampakkan kita jadi tua dengan cepat +malaikat akan lari jauh sebatu kerana tak tahan dengan bau busuk mulut orang yang menipu.
.
2) perbanyakkan sujud. Ini akan menampakkan wajah seseorang bercahaya dan muda.
.
.
Subhanallah indahNya Islam kan.
.
P/S: jom berniat. Aku meneruskan dan menyerahkan segala urusan hidup kerana Allah Taala. Jadikan setiap detik lisan dan perbuatan kami sebagai ibadah dan pahala yang melimpah ruah mengiringi hidup kami Ya Allah. Sahaja aku bekerja dan berniaga lillahitaala. Berikan kami rezeki yang berkat, halal lagi banyak dan dapat berbagi-bagi kepada yang lain. Aamiin.
.
Nora Yusof.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MUNAFIK PENGHALANG REZEKI

On the way... on the way!!! (OTW)
colonthree emoticon

.
.
Penghuni neraka paling bawah sekali (neraka hawiyah) ialah orang MUNAFIK.
colonthree emoticon

.
Sifat munafik menurut baginda Rasulullah ada 3.
.
orang munafik ni macam mana?
.
1) Bila dia bercakap, dia berbohong.
.
contoh.. bila orang tanya mesej. dia jawab (otw ni... otw.. tunggu nah. Padahal tak gerak-gerak lagi. tak tahu kat mana lagi) dan lain-lain penipuan <<< ini penghuni neraka bawah sekali.
colonthree emoticon

.
.
2) bila dia berjanji, dia mungkiri. Ini orang panggil cakap tak serupa bikin.

.
Janji lain, buat lain, tak tepati janji. Seperti suami berjanji pada isterinya. berjanji dengan kawan tapi mungkir janji. <<< ini juga penghuni neraka paling bawah.
.
.
3) bila diberi amanah, dia khianat. <<<ini bila majikan beri kerja suruh buat kerja yang company punya, tapi kita buat kerja lain yang takda kena mengena dengan waktu kerja.
.
Rezeki itu pun boleh jadi haram. Sebab kerja tak amanah. Tidak meminta izin majikan untuk buat kerja lain di waktu pejabat.
.
Contoh berniaga online sambil buat kerja pejabat walaupun time tu tak ada kerja.
ini tidak amanah kita panggil. Rezeki yang dapat tu kita beri pula pada anak isteri..jadi darah daging. Sebab tu ada yang degil tak dengar kata, sebab sumber makanan tu tak halal. Sebab itu ada rezeki tapi cepat bocor, cepat habis, tak lekat, rasa tak cukup. sebab tak berkat. jadi..caranya kita kena minta izin tuan majikan tu dulu... paling tidak pun kena cakap juga.

.
.
.
Itu sedikit perkongsian ustaz Elyas tuan guru yang saya hormati...
.
.

.
Cuba periksa diri kita ada tak macam ni?
.
Kalau nak rezeki LANCAR dan LAJU mulai hari ini...

Kalau ada buat perkara yang saya sebut atas tu... cepat-cepat ubah dan bertaubat, meminta maaf pada mereka yang berkenaan, kerana tempatnya di neraka paling bawah kalau mati hari ini tak sempat bertaubat.. ALLAHUAKBAR... kami memohon keampunanMU ya ALLAH dari sifat-sifat munafik... aamiin
.
In SHAA ALLAH REZEKI akan lancar semula...
.
Berilah kami hidayah dan petunjukMU Ya ALLAH. Tempatkan kami dalam kalangan yang beriman dan orang-orang soleh. T_T
.
.
Nora Yusof.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Konsep mintak kat Allah.
.
.
.
Kita balik kampung. Kita berdoa. Ya Allah selamatkan perjalanan kami. Aamiin.
.
.
Balik lah kampung. Pastu selamat sampai. Kita pun bersyukur. Sebab doa makbul. Tapi dengan syarat kita mesti bawak kete hati-hati, tak memotong, tak langgar peraturan jalan dan lain-lain.
.
Sebab tu Allah beri kita selamat sampai sebab kita doa (tawakal) kat dia dulu. Pastu bawak kete hati-hati (usaha). Then kita selamat sampai (Hasil). Itu maksudnya doa kita dah makbul. Tapi ramai orang terlupa nak bersyukur.
.
.
Sama juga halnya duit. Kita berdoa siang malam kat Allah untuk dapat duit. Allah beri dalam pelbagai cara. Ada yang beri tiba-tiba tanpa perlu buat apa-apa. (Ini syoknya nak melompat usah cakaplah )
.
Tapi yang banyaknya Allah beri lepas kita usaha. Contohnya sakit nak sihat. Kita sakit perut. Tapi selagi tak makan ubat tak sihat. Kita cakap Ya Allah sembuhkan aku. Tapi tak sembuh-sembuh. Lepas kesana kemari pergi klinik makan ubat barulah baik. Tapi kita kata kerana ubat kita sembuh. Weh makan ubat ni mujarablah. Padahal tak sedar Allah 'makbulkan doa kita 'Ya Allah sembuhkan aku' tadi tu melalui ubat. Bukannya ubat tu yang mujarab.
.
.
Semua saje nak beri sebab nak tengok kita bersyukur ke tidak. Allah kalau sayang hambanya akan didetik hati untuk besyukur. Kalau dia tak sayang 'eh dapat je apa yang aku nak tak payah doa bagai' diberinya juga nikmat tapi nikmat untuk menjauhkan lagi dirinya dari Allah (istidraj) sehingga lupa bersyukur.
.
Kita ingat kat dia atau mengagungkan ubat tu melebihi dia. Itu pun tak nampak lagi bertapa Allah makbulkan doa?
.
Cuba fikir apa lagi kita pernah doa tapi Allah makbul lepas kita beriktiar? Tapi kenapa berdoa dah beriktiar tapi tak dapat pun hasil. Itu tanda doa akan dimakbulkan di waktu yang lain. Kita je jenis mintak jam tu. Jam tu jugak nak ditunaikan. Yang Allah mintak kita solat? Masuk jam tu, kenapa tak jam tu jugak kita tunaikan?
.
Banyak cantik muka hang
.
Fikirlah.
P/S: Sebab tu formula saya
BERDOA DULU BARU USAHA.
bukan USAHA DULU, BARU DOA.
.
Dah tak pernah doa dulu sebelum buat apa-apa, macam mana nak makbul doa bila usaha? Sebab tak pernah doa. Jadi doa takda. Allah nak makbulkan apa doanya takda?
.
.
Nora Yusof.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tips rezeki melimpah banyak di pagi hari.
.
.
.
.
.
Bersihkan hati dan maafkan semua orang.
.
.
Sebut satu persatu dengan jelas siapa yang kita nak maafkan tu kepada Allah dengan seikhlas-ikhlasnya.
.
.
Satu lagi. Tips nak cantik menurut imam Syafie.
.
Sebelum tu nak tanya kenapa wanita sekarang berlumba-lumba nak cantik?
.
1) Yang paling utama? - untuk suami. Takut suami cari lain. Takut suami itu. Takut suami ini. Kesian kat isteri berhabis duit unt berikan yang terbaik kepada kamu para suami. Kalaulah kamu mengerti. Tapi kadang nasib malang menimpa wanita-wanita ni. dah cantik pun tetap suami cari lain. Dah cantik jadi makin bertambah buruk pulak akibat salah produk dan sebagainya.
.
2) kerana mahukan pujian manusia.
.
3) untuk kepuasan diri sendiri. Tak selesa melihat diri makin tua. Sanggup berhabis melebihi keperluan.
.
.
Jadi mari kita amalkan tips percuma imam. Tak perlu kuar duit satu sen pun.
.
Sangat menjimatkan.
.
1) jangan bercakap bohong.- ini akan menampakkan kita jadi tua dengan cepat +malaikat akan lari jauh sebatu kerana tak tahan dengan bau busuk mulut orang yang menipu.
.
2) perbanyakkan sujud. Ini akan menampakkan wajah seseorang bercahaya dan muda.
.
.
Subhanallah indahNya Islam kan.
.
P/S: jom berniat. Aku meneruskan dan menyerahkan segala urusan hidup kerana Allah Taala. Jadikan setiap detik lisan dan perbuatan kami sebagai ibadah dan pahala yang melimpah ruah mengiringi hidup kami Ya Allah. Sahaja aku bekerja dan berniaga lillahitaala. Berikan kami rezeki yang berkat, halal lagi banyak dan dapat berbagi-bagi kepada yang lain. Aamiin.
.
Nora Yusof.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dah kerja untuk Allah belum?
.
Kalau belum macam mana dia nak kurniakan rezeki pagi-pagi hari?
.
Kita sibuk pergi kerja untuk diri sendiri dan manusia padahal kita mengaku rezeki itu datang dari Allah.
.
Perasan tak?
.
Bagaimana atau kerja apa yang nak kena buat untuk Allah?
.
Cukupkan selawat
Cukupkan istifar
Cukupkan zikir
Cukupkan sedekah.
Solatlah dhuha.
.
.
Susah ke? Tak susah tapi berat nak buat sebab tak ikhlas. Huhu.
.
Nanti saya ajar tips rezeki yang lain pula.
.
Dapat sesuatu? Semoga bermanfaat semua.
.
Jom sama-sama buat dan istiqamah.
.
Nora Yusof.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Kita ada masalah... kemudian kita dah usaha macam-macam dah ni.. Tapi tak tahu macam mana nak buat lagi dah.
.
.
Solat tahajjud dah
Solat dhuha dah
Bersedekah pun dah.
.
.
Pendek kata semua amal-amal menarik rezeki kita dah buat. Tetapi kita makin terdesak ni.... buntu...
.
.
.
"Pertolongan ALLAH tidak datang lambat atau cepat tapi datang TEPAT pada masanya"
.
.
Disebabkan kita sudah hilang keyakinan kepada bantuan dari ALLAH maka kita buat pilihan lain, minta pada manusia.
.
.
weh tolonglah aku... aku dah buntu ni. Tak tahu apa nak buat dah ni.. nak kena selesaikan masalah duit ni dalam beberapa hari je lagi..
.
.
cuba kita lihat tangan kaki kita masih sempurna tak?
Cuba lihat sekeliling kita apa yang kurang?
.
Adakah setiap harinya kita bersyukur dan ucapkan terima kasih kepada ALLAH atas kurniaannya tu?
.
.
kenapa masih belum makbul doa aku ni?
.
.
Cuba cek masa kita solat? Solat kita khusyuk ke?

Cuba cek hubungan kita dengan keramat hidup? Okey ke?

Cuba cek kita selama ini lebih banyak memberi ke atau banyak menerima?

Cuba cek masa kita sedekah? Kita sedekah untuk nak tolong orang ke atau kita nak tolong diri kita?

Cuba cek keyakinan kita kepada ALLAH sebenarnya sebanyak mana?
.
.
Cuba beritahu saya apa yang ALLAH SWT tak mampu lakukan? Tak da kan? kun fayakun. Kenapa pertolongan belum sampai? Kerana ALLAH mahu menguji tahap keyakinan hambanya kepadanya sejauh mana? Sejauh mana Ikhlasnya hamba beribadah kepadanya semata-mata untuknya. Sejauh mana kebenaran itu?
.
.
Ingatlah setiap ibadah kita kepada ALLAH yang tidak disertai dengan YAKIN adalah boleh jadi syirik. Kalau kita tak YAKIN kepada ALLAH, kita nak yakin kat siapa? Manusia?
.
.
Saya harap kita dapat belajar sesuatu dan terbuka minda fikiran kenapa rezeki makin sempit makin sempit dan terus bocor. Bukan Kerana ALLAH nak membebankan kita tetapi mahu mengukuhkan sejauh mana keyakinan kita kepadanya.
.
.
Saya suka ingatkan diri saya dan orang yang suka diingatkan.
.
.
Nora Yusof.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bahagia itu ada dalam diri kita.
.
.
Kita yang pilih nak bahagia ke nak derita.
.
.
Kalau ikutkan hati semua benda nak dipenuhi. Nak itu nak ini. Nak begitu nak begini sampaikan lupa bersyukur dengan apa yang Allah dah beri.
.
.
Kita memang tamak kan? Biasalah tu. Cuba toleh ke belakang sekejap. Sakit ke, derita ke, penat ke yang pernah dilalui. Dan cuba senyum dengan anugerah itu. Ucapkanlah Terima kasih Allah. Inilah takdirku yang telah kau tentukan. Aku telah redha dengan segala perit itu. Tq... pejam mata dan senyum. Subhanallah.
.
.
Hargai setiap detik perjalanan kita yang sementara sebelum betul-betul balik sana.
.
Kita tak selamanya tinggal disini. Ini rumah sementara.

.
.
Selamat malam.
.
Nora Yusof.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pesan seorang jutawan kosmetik:
.
.
Jika mahu Allah cukupkan rezeki hari ini, selepas solat dhuha 4 rakaat atau 8 rakaat bacalah Alfatihah sebanyak 7 kali dan al-ikhlas 13 kali.
.
.
In Shaa Allah Allah cukupkan rezeki sepanjang hari.
smile emoticon

.
Selamat beramal dan semoga bermanfaat.
.
.
Selamat menunaikan sunat dhuha.
Buru dhuha. Rezeki buru kita. In Shaa Allah.
.
.
Nora Yusof.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dah penat berniaga hari ini? Hasil bagaimana?
.
.
Ada sale?
Sale kurang?
Sale banyak?
.
.
.
Ingat semuanya perlu disyukuri. ALLAH menguji hambanya untuk melihat tahap ketenangan, kesabaran dan baik sangka kepadanya. Jika hari ini tak dapat sale, syukur, syukur teruskan bersyukur... In shaa ALLAH esok lusa ALLAH beri lebih daripada hari ini.. Alhamdullillah syukur YA ALLAH. Terima Kasih ALLAH. aamiin.. selamat malam semua. Assalamualaikum wahai penghuni syurga.
.
.
Nora Yusof.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bismillah...
.
Kadangkala,
Allah sukarkan jodoh kita,
Tetapi apabila sudah selamat berumahtangga,
Dia mudahkan rezeki menimang cahaya mata.
.
Kadangkala,
Allah sukarkan kita menimang cahaya mata,
Tetapi Dia rezekikan suami /isteri yang memahami serta menerima kita apa adanya.
.
Kadangkala,
Allah sukarkan kita dengan suami/ isteri yang sering membuat hati menjeruk rasa,
Tetapi Allah mudahkan dengan kehadiran anak-anak penyejuk mata.
.
Kadangkala,
Allah payah dan sukarkan kita dalam mendidik cahaya mata,
Tetapi Dia mudahkan dengan pelbagai ilmu keibubapaan yang membuatkan anak-anak tidak derhaka.
.
Dan kadangkala,
Allah sukarkan kita dengan perkara-perkara yang ada (di atas),
Tetapi Allah mudahkan kita dalam kerjaya juga beramal kepadaNya.
.
Dan ada juga ketikanya,
Allah sukarkan kita dengan segala-galanya,
Tetapi Allah mudahkan kita menjadi hamba-Nya yang Dia redha.
.
Subhanallah,
Nikmat Allah itu luas.
Kadangkala,
Tidak terjangkau dek akal fikir,
Namun membuat kita kerdil saat kita menyedarinya,
Lalu tinggal kita yang harus memilih,
Mahu menjadi orang biasa-biasa,
Atau menjadi Hamba Allah yang luar biasa,
Yang lebih kaya hati dan jiwanya berbanding emosinya.
.
.
Sejuklah wahai hati...
.
Semoga bermanfaat
Oleh Cikpuan Cahaya Petunjuk
.
Dipetik daripada tuan Zolkie Baki

Nora Yusof.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KENAPA ORANG BERJAYA ITU BERJAYA
.
.
1.Sikap dia berbeza. Orang berjaya dia tak suka komplen. Tak macam orang gagal. Semua nak komplen. "Apa la tak ada parking", "Apa la tak ada makan?" " Apa la pen kertas pun tak bagi" dan banyak lagi.
Orang gagal sibuk kira benda yang tak jadi. Mentaliti dia berbeza. Sikap dia berbeza. Kesabaran dia berbezaa. Dia tak suka duduk saja. Walaupun dia tak ada kerja, dia cari kerja.
.
.

2. Mereka ini pantas. Pantas buat keputusan, pantas buat tindakan. Dia nak, dia nak. Tak pikir pun macamana nak jadi. Nak berniaga buat je dulu. Ada orang pikir langit dan bumi, tapi orang berjaya buat je dulu, dia tau Allah akan uruskan seterusnya.
.
.

3. Mereka sanggup invest untuk kejayaan mereka.Invest wang, tenaga dan masa.
.
.
4. Mereka bina networking yang bagus.
Maksud networking: Anda adalah siapa kawan anda. Siapa nak hidup berubah? Upgrade kawan.
.
.

5. Mereka dah buat keputusan dari awal yang mereka nak berjaya.
Tak percaya? Pegi tanya mereka yang berjaya.
.
.
6. Mereka berkawan dengan orang yang betul.
.
.
7. Mereka tidak bertangguh.
Fast action fast result. Kepantasan pemilik bisnes mempengaruhi keputusan bisnes dia. Bisnes berkenaan kepantasan. Kalau sikap owmer ni lembap, agak barang yang order tu bila nak siap?
.
.
8. Tidak menghiraukan kutukan Ada setengah orang berniaga, bisnes bagus. Tapi sibuk melayan apa orang cakap. Tak ada ilmu, sibuk layan kutukan orang.
.
.
9. Fokus. Fokus 1 produk pada 1 masa. Itu pun dah boleh jadikan anda NENEK JUTAWAN!.Fokus 1 masalah pada 1 masa. Dimana ada masalah, di situ ada peluang. Dimana ada peluang,di situ ada wang. Dimana ada wang, di situ ada kekayaan.
.
.
10. Mereka konsisten & persisten. Persistent, tak mudah putus asa. Dia nak, doa nak jugak. Kalau mentaliti biasa mesti tak dapat le.
.
.
Okay jutawan. That's all for today.. Mana saya dapat semua tips ni? Di program Dr Azizan @Wisma MCA tahun lepas. Tq Doc!..
.
.
Indahnya hati dengan beristighfar, berselawat, bersyukur dan bersedekah..

Nora Yusof.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Marah akan sesuatu...
.
.
Kata Nabi : "Laa taghdob" = Jangan Kamu Marah
.
.
Marah itu adalah suatu dosa batin
Kata ustaz tazkirah
.
.
Kemarahan itu membolehkan syaitan akan bawa kita ke api neraka jahanam..
.
.
Jika marah pergi ambil wuduk
Jika marah pergi mandi
Jika marah pergi keluar rumah ambil angin
Jika marah berdiri duduklah anda.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TIPS KEBAHAGIAAN HIDUP.
.
.
Ketika anda berdoa seusai solat...
Dahulukan dengan zikir puji-pujian
kemudian berdoalah bersungguh-sungguh dan jangan sesekali tergesa-gesa.
.
.
Tenangkan diri sebentar sebelum berdoa. dan jangan sesekali tergesa-gesa. Antara sebab doa tak dimakbulkan ialah KITA TERGESA-GESA (nak cepat)
.
.
Kerana tergesa-gesa itu adalah sifat IBLIS.
Jadi jika kita tergesa-gesa sama genglah kita dengan IBLIS ni.
.
.
Begitu juga dengan setiap bacaan dalam solat, perlahan-lahan dan biarkan teratur susunan bacaan tidak laju dan cepat. Tidak perlu tergesa-gesa dan kelam kabut.
.
Semoga bermanfaat dan solat kita semua berkualiti diterima ALLAH.
aamiin YA ALLAH.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

nora yusof formula rezeki,formula rezeki Nora Yusof,tip formula rezeki,tips Nora Yusof

111 formula rezeki, 111 formula rezeki melimpah ruah, 70 formula rezeki, 70 formula rezeki melimpah ruah, 9 formula pantas rezeki, 9 formula pantas seru rezeki, 9 formula pantas seru rezeki pdf, 9 formula seru rezeki, affiliate formula rezeki, affiliate formula tarik rezeki, buku formula luas rezeki, ebook formula rezeki, formula jemput rezeki, formula luas rezeki, formula menarik rezeki, formula menjemput rezeki, formula murah rezeki, formula rezeki, formula rezeki melimpah ruah, formula tarik rezeki

FORMULA REZEKI NORA YUSOF  |  TIPS FORMULA REZEKI   |  TESTIMONIAL FORMULA REZEKI